Digitalt bureau

SEO

SEO (søgemaskineoptimering) er lidt af en jungle. Med vores hjælp kan du i den faste månedlige rapportering følge, hvordan dine placeringer forbedrer sig.

Med SEO hos Outsource får du:

  • Fast kontaktperson
  • Erfarne SEO-specialister
  • Løbende rapportering af resultater
  • Inhouse tekstforfattere
  • Hver case er unik

SEO

2.500dkk

Pris pr. md. ekskl. moms

SEO sælges til en fast månedlig pris på 2.500 kr. Glem alt om uklare aftaler og høje konsulentregninger.

Se en artikel om Anodyno, vores SEO kunde

Anodyne er på få år vokset markant, og man regner med at omsætte for 40 mio. kr. i år. Udviklingen gik særligt stærkt efter en investering på 25 mio. kr.

FAQ

Hvor mange søgeord kan jeg have?

Du kan have ubegrænset antal, men jo flere søgeord der skal arbejdes med jo mindre kommer man virkelig i dybden. Så en anbefaling herfra vil være op til 10stk.

Hvem skriver content?

Det gør vores tekstforfattere i samarbejde med dig (Det er selvfølgeligt også muligt selv at skrive, med os som sparringspartner)

Laver I ændringer på siden?

Ja og nej – Vi laver kun ændringer og tilføjelser, hvis du godkender det (Tekst, små hjemmeside optimeringer mm.)

Målgruppe

SEO hos Outsource er både for dig, der skal i gang med søgemaskine-optimering og til dig, der længe har arbejdet med SEO. Glæd dig til at opleve, hvordan vores specialister forbedrer dine placeringer.

Din ejendom

Vores arbejde udføres direkte på din hjemmeside og er således din ejendom. Vi benytter ikke landing-pages eller andre ”ninja-tricks”.
I stedet arbejder vi med tekstforfatning og HTML- forbedringer samt linkbuilding og layoutændringer.

Rapportering

Hver måned modtager du en rapport, så du kan følge vores arbejde og se, hvordan dine placeringer forbedrer sig.

Fælles strategi

Vores arbejde starter med en grundig ”hovedrengøring”, hvor vi sikrer, at din hjemmeside opfylder de mest basale SEO-krav. Herefter udarbejder vores SEO-specialister en strategi for din virksomhed. Styrker, svagheder, konkurrenter og muligheder analyseres …og snart kan det vedvarende SEO-arbejde på- begyndes, som vil sikre dig en kontinuerlig topplacering blandt søgeresultaterne.

SEO Cases

Strategien bag SEO-arbejdet for Kentaur var klar. Der skulle skabes relevant trafik til siden. Dette er blevet opnået ved at målrette vores SEO-indsats mod de kunder, som rent faktisk ønsker at købe. Selvom trafikken til siden måske falder, øges omsætningen, da trafikken nu består af relevante kunder og ikke blot forbipasserende gæster.

Carsten Gad, Head of SEO

“Igennem årene har vi været igennem en lang række velmenende SEO-specialister. Min største anke har været, at jeg ikke følte jeg vidste, hvad jeg fik for pengene. Det er først efter samarbejdet med Outsource, at jeg føler mig tryg. Skønt at se, hvordan vores Google-placering forbedrer sig hver måned.”

Lotte Schacht, SEO-specialist

Hvad er SEO?

SEO, som på dansk oversættes til søgemaskineoptimering, er det værktøj, der bruges til at optimere din placering i søgeresultaterne på Google. SEO er en lang og omfattende proces, som består af punkter som on-page SEO, Content Marketing og linkbuilding.
Formålet med SEO er at gøre din hjemmeside mere synlig i søgemaskinerne, så du kommer foran dine konkurrenter. Det kræver, at du løbende producerer og opdaterer indhold med udgangspunkt i de søgeord og -fraser, der omhandler dine ydelser.

Hos Outsource dk har vi løbende dialog med alle vores kunder, og giver din virksomhed direkte adgang til det udførte arbejde og et overblik over resultaterne.

 

On-Page SEO

On-Page SEO handler om at optimere elementer på din hjemmeside, for bedre at kunne målrette sidens indhold til (for)brugerne. Det kan være alt fra tekstindhold, billeder og links til HTML-forbedringer.

Hvis hjemmesiden ikke bliver optimeret efter din branche og virksomhedens ydelser, vil det gå ud over din rangering. On-Page SEO er derfor fundamentalt for opbygningen og promoveringen af din hjemmeside.

 

Content Marketing

Content Marketing er alt lige fra video, tekst, billeder, musik og artikler alt efter hvad din hjemmeside opererer med. Formålet med Content Marketing er at få flere besøgende på din hjemmeside. Dine besøgende vil have opdateret, relevant og brugbart indhold, og hvis ikke du har det, vil de hurtigt klikke ind på en anden side, hvilket vil gå ud over din online placering i søgemaskinerne.

Content Marketing og SEO går hånd i hånd med hver deres potentiale. For at anvende SEO optimalt, er det nødvendigt at være specifik ved hjælp af Content Marketing. Ligeledes er det nødvendigt at søgemaskineoptimere din hjemmeside vha. SEO-processor, for at sikre succes med Content Marketing.