Effektiv annoncering på Google hos Outsource
Få et uforpligtende tilbud på en skræddersyet løsning til din virksomhed
Hvad er Google Ads?
De fleste forbinder Google Ads med Google annoncering. Det er dog ikke det eneste, Ads er i stand til. Ved korrekt brug af Google Ads har vi mulighed for at træffe beslutninger baseret på reelle analytiske dataindsigter. Vi kan derved hurtigere finde frem til, hvor vi skal lægge fokus i jeres forretningsudvikling. Vi holder dig løbende opdateret omkring trafik på din konto, så du får det fulde overblik over trafikken på dit website.
Google Ads kan inddeles i følgende typer:
Med en Ads pakke får du:
- Fast kontaktperson
- Gennemsigtig rapportering – du får adgang til et dashboard med resultater
- Rådgivning om hvilken annonceform passer bedst til jeres forretning
- Løbende dialog om muligheder for videreudvikling
- Sparring omkring realistiske Ads-budgetter for jeres mål
Processen
Hos Outsource gør vi det nemt at komme i gang med Google Ads. Vi følger en enkel og effektiv proces, baseret på erfaring fra mange projekter. Så ved du altid, hvad næste trin er, og vi sørger for, at din Google Ads-strategi er skarp og målrettet – uden unødvendig kompleksitet!
Indledene samtale
Identificer dine mål og målgruppe. Der bliver lavet en grundig søgeordsanalyse for at finde relevante og effektive søgetermer.
Opsætning af kontoen
Der bliver oprettet en struktureret kampagneopsætning med kampagner, annoncegrupper, målrettede søgeord, udvidelser samt konverteringssporing for at måle resultater og justere strategien.
Budget og budgivning
I samarbejde med dig bliver der fastlagt et realistisk dagligt budget baseret på dine mål og konkurrence i branchen. Der bliver valgt en budgivningsstrategi, f.eks. mål-ROAS eller maksimering af konverteringer, igen afhængigt af dine behov.
Overvågning og optimering
Månedlig rapportering for at følge med i kampagnernes performance. Løbende optimeringer, herunder justering af søgeord, negative søgeord og bud. Der bliver testet forskellige annoncer og justeret baseret på CTR, konverteringsrate og ROAS.