DIGITALT BUREAU

Cases

Vores vigtigste opgave her hos Outsource er at lave dine opgaver og levere de bedst mulige resultater til dig. Derfor prøver vi ikke at gabe over for meget. I stedet fokuserer vi udelukkende på det, som vi er bedst til.

Se et uddrag af vores tidligere cases her.

Kentaur er en af landets helt store udbydere af arbejdstøj og erhvervsbeklædning, og de har mange forskellige produkter bag sig. Med det store pro- duktkatalog følger også et stort website. Det var her, at vi hos Outsource kom ind i billedet. Med vores SEO-kendskab rettede vi på en gang op på sidens SEO-tekniske fejl, samtidig med at vi med nye SEO-optimeringer, hjalp Kentaur til at få de helt rigtige og relevante kunder ind på siden og derigennem øge deres omsætningen.

STRATEGI
Strategien bag SEO-arbejdet for Kentaur var klar. Der skulle skabes relevant tra k til siden. Dette er blevet opnået ved at målrette vores SEO-indsats mod de kunder, som rent faktisk ønsker at købe. Selvom trafikken til siden måske falder, øges omsætningen, da trafikken nu består af relevante kunder og ikke blot forbipasserende gæster.

My Garage

Sammen med MyGarage havde vi gang i en sjov og anderledes case. Her var der utallige muligheder og gode historier at gribe fat i. Projektet for os hos Outsource, handlede om at udvikle perfekt SEO- og AdWords-indsatser til MyGarage og alt sammen målrette mod Danmark. Med en god SEO- og AdWords-indsats fik vi gjort MyGarage synlig i den digitale verden.

STRATEGI
Strategien for vores arbejde med MyGarage blev lagt i tæt samarbejde med dem. For kun ved at have en fuld forståelse for dem som virksomhed, var det muligt at indfange alle de ting, som MyGarage står for og den kvali- tet de ligger for dagen. Dette blev grundlaget for vores SEO og AdWords-indsatser.

Opgaven som blev stillet os af Lind- Invest, var at skabe nye elementer til de- res web. Helt konkret har vi designet en one-pager til deres nye hjemmeside, hvor alle de vigtigste facts fra deres årsrapport vises og forklares. Ved
at tilføje animationer til siden er der blevet skabt et forklarende element samtidig med, at siden nu har et mere naturligt brugerflow.

Anden del af vores Lind-Invest kreationer er layoutet på deres årsrapport. Denne har gennemgået en forvandling, så den på en gang skiller sig ud fra Lind-Invest’s corporate website, samtidig med at der er en tydelig forbindelse mellem dem. På den måde fik vi skabt et produkt, som er helt sit eget, men hvor man ikke er i tvivl om, at det er Lind-Invest, der er afsender.

STRATEGI
I vores arbejde med Lind-Invests var det den røde tråd, der var i fokus. Vi fandt, at det var vigtigt at skabe en tydelig forbindelse mellem den nye side til hjemmesiden, årsrapporten og deres allerede eksisterende hjemmeside.
Den røde tråd blev i denne case skabt med visuel sammenkobling, hvor eksempelvis fonte og overlayeffekter på billederne binder det hele sammen.

Kontakt os for flere referencer

Er du interesseret i at se flere af vores referencer og cases, så tag fat i vores produktspecialist Daniel.