Traveltours er et rejsebureau, der udbyder alt fra charterrejser og krydstogtrejser til busture rundt i Danmark. De ville gerne have et nyt website, hvor der var fokus på brugervenligheden og hvor det skulle være så nemt at booke en rejse som muligt. På baggrund af dette lavede vi hos Outsource et udkast, hvor det var nemt og overskueligt at finde frem til rejserne blandt andet ved hjælp af en smart søgefunktion på forsiden. Derudover lavede vi en step-by-step bookingproces, som gjorde det super nemt at bestille sin rejse.

Schøns biler er et biludlejningsfirma, som gerne ville have en hjemmeside, hvor det skulle være så nemt som muligt for brugerne at leje en bil. Vi lavede derfor et design, hvor der var fokus på bilerne og hvor man nemt kan få et overblik over de forskellige bilers specifikationer. Vi bestræbte desuden efter at give siden et professionelt udtryk for at signalere troværdighed overfor brugerne.
Derudover er der lagt vægt på en brugervenlig checkout med en stor kalenderfunktion, der tydeligt viser bilernes ledighed på de valgte datoer.

Pejsekampagne.dk er en side, hvor man som LO Plus medlem får rabat på alle Morsø brændeovne. Siden er tænkt til senere udvidelse, hvor andre brands kan blive tilføjet på siden. Designmæssigt var ønsket fra kunden at få et meget let og simpelt udtryk og ud fra dette krav, valgte vi et viewportbaseret design, hvor vi delte siden op i store luftige sektioner. Der er desuden blev tilføjet fangende animationer for at give en ellers simpel side lidt ekstra krydderi.

Da vi hos Outsource skulle lave designudkastet til Langelands Efterskole var det efter tesen, ”Jo vildere, jo bedre”. Langelands Efterskole er en kreativ efterskole, hvor der er plads til originalitet og dette skulle afspejles i vores design. De har tidligere haft et meget kreativt og unikt visuelt univers, som var skabt af en kunstner og udfordringen for os var så at forene dette unikke univers med en moderne hjemmesides opbygning og brugervenlighed.

Kentaur er en af landets helt store udbydere af arbejdstøj og erhvervsbeklædning, og de har mange forskellige produkter bag sig. Med det store produktkatalog følger også et stort website. Det var her, at vi hos Outsource kom ind i billedet. Med vores SEO-kendskab rettede vi på en gang op på sidens SEO-tekniske fejl, samtidig med at vi med nye SEO-optimeringer, hjalp Kentaur til at få de helt rigtige og relevante kunder ind på siden og derigennem øge deres omsætningen.

STRATEGI
Strategien bag SEO-arbejdet for Kentaur var klar. Der skulle skabes relevant tra k til siden. Dette er blevet opnået ved at målrette vores SEO-indsats mod de kunder, som rent faktisk ønsker at købe. Selvom trafikken til siden måske falder, øges omsætningen, da trafikken nu består af relevante kunder og ikke blot forbipasserende gæster.

Carsten Gad, Head of SEO

My Garage

Sammen med MyGarage havde vi gang i en sjov og anderledes case. Her var der utallige muligheder og gode historier at gribe fat i. Projektet for os hos Outsource, handlede om at udvikle perfekt SEO- og AdWords-indsatser til MyGarage og alt sammen målrette mod Danmark. Med en god SEO- og AdWords-indsats fik vi gjort MyGarage synlig i den digitale verden.

STRATEGI
Strategien for vores arbejde med MyGarage blev lagt i tæt samarbejde med dem. For kun ved at have en fuld forståelse for dem som virksomhed, var det muligt at indfange alle de ting, som MyGarage står for og den kvalitet de ligger for dagen. Dette blev grundlaget for vores SEO og AdWords-indsatser.

Nils Hansen, Google Ads specialist

Opgaven som blev stillet os af Lind- Invest, var at skabe nye elementer til de- res web. Helt konkret har vi designet en one-pager til deres nye hjemmeside, hvor alle de vigtigste facts fra deres årsrapport vises og forklares. Ved
at tilføje animationer til siden er der blevet skabt et forklarende element samtidig med, at siden nu har et mere naturligt brugerflow.

Anden del af vores Lind-Invest kreationer er layoutet på deres årsrapport. Denne har gennemgået en forvandling, så den på en gang skiller sig ud fra Lind-Invest’s corporate website, samtidig med at der er en tydelig forbindelse mellem dem. På den måde fik vi skabt et produkt, som er helt sit eget, men hvor man ikke er i tvivl om, at det er Lind-Invest, der er afsender.

STRATEGI
I vores arbejde med Lind-Invests var det den røde tråd, der var i fokus. Vi fandt, at det var vigtigt at skabe en tydelig forbindelse mellem den nye side til hjemmesiden, årsrapporten og deres allerede eksisterende hjemmeside.
Den røde tråd blev i denne case skabt med visuel sammenkobling, hvor eksempelvis fonte og overlayeffekter på billederne binder det hele sammen.

Stig Winther, Art Director

Kontakt os for flere referencer

Er du interesseret i at se flere af vores referencer og cases, så tag fat i vores servicemedarbejder Janni.