Digitalt bureau i Aarhus

Outsource // Ads

Uanset om du allerede bruger Google Ads eller ej, kan vi hjælpe dig med at få mere for pengene. Du modtager en fast månedlig rapportering med de resultater, vi har skabt.

Outsource // Ads
3.000dkk
Pris pr. md. ekskl. klikbudget
Outsource//Ads sælges til en fast månedlig pris på 3.000 kr. Hertil kommer dit klikforbrug, som afregnes direkte med Google. Du slipper således for ubehagelige overraskelser og høje konsulentregninger

Er du i tvivl om, hvad du har brug for?

Du er altid velkommen til at ringe og høre mere eller komme forbi til en kop kaffe. Det er helt uforpligtende.

Fælles strategi

I samråd med dig drøftes annoncebudget, omsætningsloft og hvilket dækningsbidrag, der minimum skal opretholdes. Herefter udarbejdes en strategi, og det vedvarende arbejde kan påbegyndes.

Målgruppe

Outsource//Ads er både for dig, som skal i gang med Google Ads, eller som allerede er i gang, men ønsker vores hjælp til at få mere for pengene.

Din ejendom

Husk, at de optimeringer, vi laver for dig, foregår på din Google Ads-konto, og de er derfor din ejendom. Bliv ikke overrasket, hvis vi i løbet af få måneder har opsat hundredevis af søgekombinationer på din konto.

Rapportering

Hver måned modtager du en rapport om vores arbejde og de resultater, vi har skabt.I vores rapportering fokuserer vi typisk på, hvor meget omsætning du har fået pr. krone, du har brugt på Google Ads, den såkaldte “ratio”. Vi vil i øvrigt løbende gennemgå rapporteringen med dig, ligesom du har adgang til dataene døgnet rundt. Glæd dig til at gennemgå vores egenudviklede, letlæselige rapportering.

Ingen skjult avance

Vores arbejde starter med en grundig ”hovedrengøring”, hvor vi sikrer, at din hjemmeside opfylder de mest basale SEO-krav. Herefter udarbejder vores SEO-specialister en strategi for din virksomhed. Styrker, svagheder, konkurrenter og muligheder analyseres …og snart kan det vedvarende SEO-arbejde på- begyndes, som vil sikre dig en kontinuerlig topplacering blandt søgeresultaterne.

Hvad er Google Adwords?

De fleste forbinder Google AdWords med Google annoncering. Det er dog ikke det eneste AdWords er i stand til. Ved korrekt brug af AdWords har vi mulighed for at træffe beslutninger baseret på reelle analytiske dataindsigter. Vi kan derved hurtigere finde frem til hvor vi skal lægge fokus i jeres forretningsudvikling. Vi holder dig løbende opdateret omkring trafik på din konto, så du får det fulde overblik over trafikken på dit website.
Google AdWords kan inddeles i følgende typer:

 

Google Søgenetværk

(Dét, du forbinder med AdWords)
Google Søgenetværk er din måde at komme til tops på Google, så du bliver set af din målgruppe. Gennem søgenetværket er det dine kunder, der søger efter dit produkt, klikker sig ind på dine annoncer og henvender sig til dig. Simpelt og smart.

 

Google shopping

Shopping-kampagner promoverer dine produkter ved at give brugerne detaljerede oplysninger om, hvad du sælger, inden de overhovedet klikker på din annonce. Dermed kender forbrugerne dit produkt og dets pris, allerede inden de kommer ind på din shop.

Google Display

Google Display Network giver dig mulighed for at nå ud til dine kunder gennem forskellige annonceformater på tværs af andre digitale platforme. Det vil sige, at forbrugerne vil se dine annoncer, selvom de befinder sig et andet sted digitalt.

 

YouTube

YouTube er en god platform til annoncering, hvis din virksomhed benytter sig af reklamefilm eller lignende. Du betaler kun for dem, der ser din video – og ikke for dem, der skipper annoncen. Det er en smart løsning, der forsøger at undgå, at du spilder dine penge på dem, der ikke er i købsøjeblikket.

 

Remarketing

Når du har benyttet Google AdWords til annoncering af din virksomhed, gælder det om at fange dem, som har været inde på siden.
Gennem Remarketing, udsender du en reminder til de personer. Det vil øge chancen for, at de vender tilbage og genovervejer dit produkt.