DIGITALT BUREAU

Ads

Uanset om du allerede bruger Google Ads eller ej, kan vi hjælpe dig med at få mere for pengene. Du modtager en fast månedlig rapportering med de resultater, vi har skabt.

Med en Ads pakke får du:

  • Fast kontaktperson
  • Gennemsigtig rapportering – du får adgang til et dashboard med resultater
  • Rådgivning om hvilken annonceform passer bedst til jeres forretning
  • Løbende dialog om muligheder for videreudvikling
  • Sparring omkring realistiske Ads-budgetter for jeres mål

Ads

3.000dkk
Pris pr. md. ekskl. klikbudget

Ads sælges til en fast månedlig pris på 3.000 kr. Hertil kommer dit klikforbrug, som afregnes direkte med Google. Du slipper således for ubehagelige overraskelser og høje konsulentregninger

FAQ

Vi har aldrig haft noget med Ads at gøre. Hvad gør vi så?

Vi sørger for at få en ny konto oprettet for jer, som I får adgang til, så I kan følge med i udviklingen på hvilket som helst tidspunkt.

Hvor kan man blive vist?

Dine annoncer kan bl.a. blive vist som tekstannoncer på Googles søgeresultater, samt billedannoncer på diverse hjemmesider. Annoncerne målrettes altid mod jeres kunder samt jeres produkter/ydelser for at sikre højst mulig relevans.

Hvad skal mit klikbudget være?

Det beløb man skal bruge for at kunne blive vist på Googles søgenetværk afhænger af branchen, konkurrencen på området og jeres egne behov. I den indledende del af vores samarbejde vil vi guide jer igennem disse punkter for at kunne udpege et optimalt budget.

Fælles strategi

I samråd med dig drøftes annoncebudget, omsætningsloft og hvilket dækningsbidrag, der minimum skal opretholdes. Herefter udarbejdes en strategi, og det vedvarende arbejde kan påbegyndes.

Målgruppe

Outsource//Ads er både for dig, som skal i gang med Google Ads, eller som allerede er i gang, men ønsker vores hjælp til at få mere for pengene.

Din ejendom

Husk, at de optimeringer, vi laver for dig, foregår på din Google Ads-konto, og de er derfor din ejendom. Bliv ikke overrasket, hvis vi i løbet af få måneder har opsat hundredevis af søgekombinationer på din konto.

Rapportering

Hver måned modtager du en rapport om vores arbejde og de resultater, vi har skabt. I vores rapportering fokuserer vi typisk på, hvor meget omsætning du har fået pr. krone, du har brugt på Google Ads, den såkaldte “ratio”. Vi vil i øvrigt løbende gennemgå rapporteringen med dig, ligesom du har adgang til dataene døgnet rundt. Glæd dig til at gennemgå vores egenudviklede, letlæselige rapportering.

Ingen skjult avance

Vores arbejde starter med en grundig ”hovedrengøring”, hvor vi sikrer, at din Google Ads konto opfylder de mest basale SEM-krav. Herefter udarbejder vores SEM-specialister en strategi for din virksomhed. Styrker, svagheder, konkurrenter og muligheder analyseres …og snart kan det vedvarende SEM-arbejde på- begyndes, som vil sikre dig en kontinuerlig topplacering blandt annonceresultaterne.

Adwords Cases

“Det er ikke småpenge, som vi hver måned bruger på Google Ads. Det gælder om at have tungen lige i munden og vi har sammen med Outsource fundet ud af, at der er mange penge at hente ved at købe atypiske søge-kombinationer. Jeg er specielt glad for rapporteringen, jeg får hver måned, så jeg løbende kan sikre mig, at vi tjener penge på hver eneste Ads-ordre.”

Nils Hansen, Google Ads specialist

My Garage

Strategien for vores arbejde med MyGarage blev lagt i tæt samarbejde med dem. For kun ved at have en fuld forståelse for dem som virksomhed, var det muligt at indfange alle de ting, som MyGarage står for og den kvali- tet de ligger for dagen. Dette blev grundlaget for vores SEO og AdWords-indsatser.

Zlata Skubi, Google Ads specialist

Hvad er Google Ads?

De fleste forbinder Google Ads med Google annoncering. Det er dog ikke det eneste Ads er i stand til. Ved korrekt brug af Google Ads har vi mulighed for at træffe beslutninger baseret på reelle analytiske dataindsigter. Vi kan derved hurtigere finde frem til hvor vi skal lægge fokus i jeres forretningsudvikling. Vi holder dig løbende opdateret omkring trafik på din konto, så du får det fulde overblik over trafikken på dit website.
Google Ads kan inddeles i følgende typer:

 

Google Søgenetværk

(Dét, du forbinder med Google Ads)
Google Søgenetværk er din måde at komme til tops på Google, så du bliver set af din målgruppe. Gennem søgenetværket er det dine kunder, der søger efter dit produkt, klikker sig ind på dine annoncer og henvender sig til dig. Simpelt og smart.

 

Google shopping

Shopping-kampagner promoverer dine produkter ved at give brugerne detaljerede oplysninger om, hvad du sælger, inden de overhovedet klikker på din annonce. Dermed kender forbrugerne dit produkt og dets pris, allerede inden de kommer ind på din shop.

Google Display

Google Display Network giver dig mulighed for at nå ud til dine kunder gennem forskellige annonceformater på tværs af andre digitale platforme. Det vil sige, at forbrugerne vil se dine annoncer, selvom de befinder sig et andet sted digitalt.

 

YouTube

YouTube er en god platform til annoncering, hvis din virksomhed benytter sig af reklamefilm eller lignende. Du betaler kun for dem, der ser din video – og ikke for dem, der skipper annoncen. Det er en smart løsning, der forsøger at undgå, at du spilder dine penge på dem, der ikke er i købsøjeblikket.

 

Remarketing

Når du har benyttet Google Ads til annoncering af din virksomhed, gælder det om at fange dem, som har været inde på siden.
Gennem Remarketing, udsender du en reminder til de personer. Det vil øge chancen for, at de vender tilbage og genovervejer dit produkt.